Begonnen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Jordy Rondberg - WaarBenJij.nu Begonnen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Jordy Rondberg - WaarBenJij.nu

Begonnen

Door: Jordy Rondberg

Blijf op de hoogte en volg Jordy

02 Mei 2014 | Spanje, Lloret de Mar

We zijn soort van officieel begonnen. Gister zijn we begonnen met een 4daagse cursus. Gister begonnen met regels en daarna 4 uur gedanst. Vandaag was weer diezelfde indeling. Nu lekker een weekendje vrij en dat gaan we goed vieren met zijn allen. Morgen dagje strand en zondag waarschijnlijk ook. Maandag en Dinsdag hebben we weer cursus en dan als het goed is gaan we woensdag beginnen met werken! IK HEB ER ZIN IN!

Grooeetteeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Vanaf 28 April ben ik te vinden in Lloret del Mar in Spanje. ik verblijf hier tot eind september en ik ga hier stage lopen in een animatieteam. Via deze site wil ik mensen op de hoogte houden van mijn ervaringen

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 3935

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 31 December 2014

Stage HTOP Hotels Lloret de Mar

Landen bezocht: