Rustig aan beginnen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Jordy Rondberg - WaarBenJij.nu Rustig aan beginnen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Jordy Rondberg - WaarBenJij.nu

Rustig aan beginnen

Door: Jordy Rondberg

Blijf op de hoogte en volg Jordy

15 Mei 2014 | Spanje, Lloret de Mar

Hola señores y señoras,

We zijn eindelijk echt begonnen met werken. Het is alleen jamer genoeg nog heel rustig. Er zijn heel weinig kinderen en niet veel volwassenen die meedoen met de activiteiten. Daarom is het nu dus meer uitleg over hoe alles hier werkt en hoe het er aan toegaat. De enige activiteit die een beetje druk is, dat is de bingo. Ik hoop binnenkort de bingo te mogen doen. Omdat het nog rustig is moeten we vanaf volgende week soms meewerken in het restaurant, vind ik niet erg. Ons is geleerd dat je als animatielid overal ingezet kunt worden dus had me hier al soort van op voorbereid.

Zaterdag komen me maten Neville, Mels, Michael en Keke gezellig 11 dagen naar Lloret. Dat betekent 11 dagen chaos in Lloret. Kan niet meer wachten totdat ze komen.

Ik begin steeds meer goede contacten te leggen hierzo. Vrienden met 2 eigenaars van Nederlandse kroegen en die kennen de hoge bazen van de grote clubs ook weer dus daar gaan we veel profijt van krijgen.

Voorlopig dus heel erg naar mijn zin en de Groeeteeeeennn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Vanaf 28 April ben ik te vinden in Lloret del Mar in Spanje. ik verblijf hier tot eind september en ik ga hier stage lopen in een animatieteam. Via deze site wil ik mensen op de hoogte houden van mijn ervaringen

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 1189
Totaal aantal bezoekers 3925

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 31 December 2014

Stage HTOP Hotels Lloret de Mar

Landen bezocht: