Heel aangekomen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Jordy Rondberg - WaarBenJij.nu Heel aangekomen - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Jordy Rondberg - WaarBenJij.nu

Heel aangekomen

Door: Jordy Rondberg

Blijf op de hoogte en volg Jordy

28 April 2014 | Spanje, Lloret de Mar

Hallooo,

nou ik ben er en ik ben heel aangekomen. een hele rustige reis en we waren snel van het vliegveld van Girona. De bus was te klein voor alle koffers dus was nog wel een geinig begin en de koffers lagen zelfs in de bus. De studenten van Lloret werden als eerst gedropt dus dat was wel fijn. na het hotel verkent te hebben samen met Marit (ons aanspreekpunt van HTOP) en onze directeur te hebben ontmoet heb ik me koffer uitgepakt en ben ik helemaal gesetteld in me kamer. En me kamer, tja, het is goed genoeg. Het is wel oud en lelijk maar lijkt me een hele gezellige plek hier op het dak van Hotel Gran Casino Royal. Vanavond gaan we ff een drankje doen en daarna de eerste nacht in Spanje tegemoet.

heb er alle vertrouwen in.

Groeteeeee

Jordy

Vanaf 28 April ben ik te vinden in Lloret del Mar in Spanje. ik verblijf hier tot eind september en ik ga hier stage lopen in een animatieteam. Via deze site wil ik mensen op de hoogte houden van mijn ervaringen

Actief sinds 21 April 2014